En glad dag, nu är det nog vår =) forts.

JA nu är det nog vår, har varit så där vårigt glad hela dagen och njutit till fullo av tillvaron och våren och vädret. Vad som också kan konstateras är att jag nog lyckats bli kär igen och verkligen hoppas igen :)

Undrar just hur jag lyckas med det jämnt och ständigt? För bara en vecka sen var det ju M som gällde fullt ut, jobbigt mycket fullt ut eftersom han är upptagen  så det bara inte går mer. Sen var det ju engelsmannen, men där blev det aldrig vårkänslor, inte på det viset som det var med mr M. Med mr M var det urjobbigt att mötas hela tiden och det var väl ännu en av mina olyckliga kärlekar. Sen kom ju helgen som jag nämnde innan och nu är det rosa moln som gäller. Det här känns så som det ska och ja nu hoppas jag av hela mitt hjärta, dels hoppas jag att jag inte gör bort mig vilket brukar vara det ena jag gör och dels hoppas jag att jag inte har fel för det är ännu jobbigare.

Men kanske har jag nått rätt, vem vet. Jag hoppas så nu. OCh jag har väl på något konstig vänster lyckas bli kär på bara en helg, men visst jag har sett han innan och blev väldigt förtjust i han då men då var han ju upptagen så då kändes det omöjligt att kunna göra något annat. Men nu ska han vara ledig, jag hoppas att han verkligen är fri, och nu brinner hjärtat igen.

suck vad ska man göra?? nu blir jag på diktarhumör också
håller på att göra bort mig hos han hela tiden
fan det är inte lätt att vara kär
fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0