En härlig helg

Ja gisses vilken helg det blev, så mycket hände på bara en enda dag....

Ja allt började ju så klart redan i fredagskväll, inte en enda gång kan Elna Persson gå och lägga sig i tid när hon vet att hon ska upp tidigt dan därpå, nejdå, ser då till att gå och lägga sig kl 2 när hon ska upp kl 8. (6 timmars sömn i snitt på en helg är ju det vi alla behöver :P) Sedan upp tidigt på lördagen som jag nämnde

Började med att jag gick ner till kören, blev introducerad för den nya kören med vår gamla och sedan blev det sjunga av, exakt hela dagen satt vi alla och sjöng och sjöng och sjöng och repade till konserten som skulle vara kl 19.

På konserten sen kom det faktiskt långt mycket fler människor än jag trott skulle komma, hade väl i mitt stilla inre tänkt att vi får vara nöjda om det kommer mer än 3. Men det blev nästan fullsatt och trotts att vi var osäkra på många sånger och sjöng några på tok för fort så gick det överlag jätte bra.

Sedan efter det gick vi alla och åt på Joda, hade aldrig varit där innan så jag hade ingen aning om hur det skulle bli. Men de hade jätte god mat och jag blev riktigt mätt. Sen skulle inte riktigt alla med till rindi men jag ville inte sluta kvällen tidigt så jag gick dit själv till en början.

Det var knappt något folk där alls men det var många man kände, kändes som om vart man än vände sig så stötte på man på någon som man kände och som man behövde prata med när väl tiden började rinna iväg. Så på någon konstig vänster, eller ja så värst konstigt var dt väl inte då, hamnade jag bredvid de få gamare jag känner och började prata med dem. Där ibland dem fanns den som jag spanat in sen redan förra året, han är så himla gullig. MEn han var upptagen, hade redan en trevlig flickvän så ja jag har aldrig gått längre än att helt enkelt beundra på håll. Men han var ledsen igår, tydligen hade de gjort slut.

En liten del av mig måste helt enkelt vara väldigt ondskefullt och elakt för den delen blev glad när den hörde att han var singel och att vi sedan gick hem till honom på efterfest allihopa gjorde kanske inte att den där känslan blev mindre. Medans vi gick hem trodde jag inte att han märkte att jag var med, vi var ju 7 st som skulle hem så det var ju en del

Men väl hemma hos han så började han bjuda alla på drinkar och så, tänkte att han fortfarande inte var medveten om mig, satt ju lite utanför och så och han är så himla söt. Tänkte att han kanske var nere och ja inte på "jakt" efter någon ny. Men när han var klar med alla frågade han mig vad jag ville ha, eftersom han bara hade öl eller whisky tog jag det lättaste att dricka vilket blev öl. sen satte han sig bredvid mig och vi satt och pratade en del. det var väldigt trevligt :)

sen gick några så vi var bara 4 kvar med mig. då blev det lite läskigt, för de andra blev lite närgångna men jag var ju inte intresserad av dom på det viset, dom är väldigt roliga vänner och så men inte mer. Men vi började ett kuddkrig där alla var emot mig men jag försökte ju att mest träffa honom ;) det gick väldigt bra
sen började han filma oss och jag filmad dem, han filmade mig när jag dansade framför honom det var väldigt kul ända tills någon av de andra skrek något då slutade jag.

sen slutligen blev jag tvungen att gå, den förnuftiga människan vann i mig. Jag stod och funderade länge på om jag skulle låta bli men de andra skulle uppenbarligen inte gå förrän jag gjorde det och då tänkte jag att det inte var lönt eftersom jag inte skulle kunna lägga in en stöt. men han var så himla söt. Sen när vi sa hejdå till varandra i hallen så kramade jag om han två gånger och då fick han syn på mitt knäppe jag har runt halsen och då skulle han knäppa det för att jag inte skulle förkyla mig, men jag sa att det inte var kallt. MEn jag sa också att han gärna fick knäppa den så att jag inte blev biten av en vampyr. De andra försökte också hjälpa han men jag såg bara på han

Funderade på om jag skulle kysst han, men det kändes lite dumt med tanke på dom andra, jag är inte en komplett idiot på det viset. :) Men han fick i den tillslut och sen kramade jag han igen och sa hejdå och så. jag hoppas att han drömde om mig

funderade på hela vägen tillbaka att vända om och gå tillbaka till han. MEn jag gjorde inte det och hade inte kunnat heller eftersom dom låser mejjan så man kommer ju inte in där + att alla som går in och ut där vet hela högskolan dan därpå att man har gjort något och det är jag nog inte så intresserad av. faktiskt.
 
Men det var en underbar lördag och idag har jag lyckats bli kompis med han på facebook och det är ju ett steg i rätt riktning att fortsätta prata med honom ;) hoppas att jag kan få se han imorn i skolan, det hade varit så himla kul, han är så himla himla gullig.

fan vad lätt jag blir småförälskad i folk då :P

Dagens citat får bli något som jag sa häromdagen :You are fucking a field.

Allt från mig denna aftonl. syns imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0