En härlig måndag:)

JA nu sitter man här, en härlig måndag konstigt nog

Började lite segt, var helt slut imorse, skulle ha lagt mig i tid. Men det gjorde jag så klart inte, jag känner ju mig själv så pass väl. KOm i alla fall upp tillslut och efter en snabb duch och frukost bar det av ner till skolan. Där började nog den segaste föreläsning för veckan, oerhört tråkigt om tafonomi, eller ja det var intressant men min hjärna var på utflykt i skogen istället utan min kropp som fick kämpa på i ensamheten.

Sen på eftermiddagen hade vi en ännu jobbigare lektion, höll verkligen på att somna under lektionen, satt och nickade till lite. Detta inte enbart för att det var tråkigt utan även för att jag började få väldigt ont i huvudet. Slutligen kom jag hem runt tre och gick och la mig lite för att försöka få väck huvudvärken, ville igentligen inte sova då det var så fint väder. Men jag lyckades somna och sov två timmar och när jag vaknade kl 5 så var jag bra i huvudet igen.

så beslöt jga mig för att gå ut en sväng och njuta av det underbara vårvädret. NÄr jag kom ner till skolan slog det mig att jag tidigare hade pratat med en av mina gamepolare, dock inte han jag velat prata med, om att han och han jag var ute efter jobbade i skolan. Jag gick bort och tittade in för att se om jag kunde se någon av dom men jag vågade inte snoka så mycket så jag gick in i datasalen istället. Där var han online och vi pratade lite och så bjöd dom mig att komma in till dom och spela worms. Det gjorde jag direkt och efter ett tag kom mannen jag letade efter.

Slutade med att jag satt där nere i 3 timmar och spelade worms, var väldigt roligt och väldigt bra utsikt ;).

sen när jag sa att klockan blev mycket så skulle även de gå
han följde konstigt nog (eller kan jdet ha varit för mig?) upp till adelsgatan och där stod vi och pratade i tio minuter, lite försiktigt och blygt. HAN ÄR SÅ SÖT!!! hoppas att jag får en anledning att träffa han imorn också :) hade varit en jätte bra dag då också :) får väl se vad som händer helt enkelt :) lyckades sno hans msn idag så det bar ju ett jätte plus bara det. HOppas att han är online imorn :D suck :D

sov gott alla, syns imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0