Vår i luften, fjärilar i hjärtat

Nu är det sannerligen vår, låg ute och solade idag. det var så varmt och skönt att jag unnade mig själv en glass. Tog glassen med mr M och gick och satt på bryggan och satt det och lapade glass och sol. Var jätte härligt.

Han hade gjort något med håret idag som gjorde att jag blev nästan hur tänd som helst, det är nog rätt ord, eller uppspelt. Fick sitta och hålla mig i stolen för att jag skulle hålla mig på plats och inte hoppa över bordet över till han. Gisses, det får jag då verkligen aldrig göra, det skulle bli alldeles fel och aldrig fungera.

Senare gick jag över till Elena och satt hemma hos henne hur länge som helst och berättade om allt kul som hade hänt i helgen, var jätte kul att vara hemma hos henne igen. Hon har så fin lägenhet, är där bara så sällan nu för tiden, men vi båda gör ju så mycket ofta så ja ja det är inget att göra åt. Men jag får väl våldgästa oftare helt enkelt då hihi.

Det enda negativa med dagen så här långt var att jag inte såg honom med stort h. letade överallt men nej ingen skymt. Mitt hjärta längtar så tills jag får en skymt igen, är helt galet kär. Hur lyckas jag? jag känner ju knappt människan! antar att det är min lilla egenhet. Blir lycklig så fort jag ser han och bara vetskapen om att han är i närheten gör mig jätte glad och röd om kinderna och hjärtat slår snabbare. Det är nästan plågsamt att inte se han och att inte veta hur länge det dröjer tills vi syns.

Ska nog gå på sittningen på fredag, då får jag tillfälle att träffa han, det hade verklgien varit kul om jag fick tillfälle till det, jag hoppas så att jag får träffa han igen och prata mer med han och helst lite mer. Hoppas att jag träffar han imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0