det är alldeles för långt till nyår

Konstaterande: alla mina inlägg, eller min status på msn och facebook, kommer nog ända fram tills jag träffar honom igen heta något i stil med "jag saknar Joha" "önskar Johan var här" "jag har drömt om Johan" "saknar honom av hela mitt hjärta" etc etc. Det kommer bli en lång jul.

Idag var dag 3, den här nedräkningen kommer att bli lång suck, snyft.
Känns som om dte var veckor sedan jag såg han. Saknar han jätte mycket. HAns famn och hans armar, bröst och hela han. Sover väldigt dåligt utan han.

Hur lyckas man vid att på en månad vänja sig vid någon så mycket och som gör att man saknar denne någon så oerhört mycket nu så det värker i kroppen vid bara tanken på honom??

Mycket konstigt, men det är väl det som är att vara kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0