Gott nytt år

JAha så var det nyår. och nu har jag fått veta att Johan inte kan ta sig ner till mig. suck. Sorgligt men sant. NÅja, ska ju inte deppa ihop för det, visste ju att han inte säkert kunde ta sig ner till skåne och så jag ska inte vara besviken eller ledsen över det. vi kommer ju ses snart. fan här sitter jag och försöker peppa mig själv till att inte bryta ihop, gud vad det känns dumt. bryta ihop är väl i och för sig att ta i. så lätt bryter jag inte ihop. men jag suck, ville ju så gärna se han. nåja, ska ha kul i alla fall på festen, ska ju bli kul att träffa dom från skolan. och jag ska inte bli ledsen. vi kommer ju ses snart igen. SÅ SKÄRP DIG ELNA PERSSON!! OCH GOTT NYTT ÅR FÖR HELSKOTTA!!! det här kan nog bli ett nytt spännande år. hoppas det i alla fall. har en del att se fram emot.. så gott nytt år!! den här bloggen kommer garanterat fortsätta nu på det nya året också, Hoppas ni alla får ett trevligt firande av det nya året!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0