Headbang

Ja gisses, alldeles för mycket dans igår. Var på klassfest igår, återsåg min gymnasieklass. var väldigt trevligt och vi hade jätte roligt hela natten. Gick till class sen på kvällen och dansade och dansade och så klart skulle dom börja spela paradice city så jag fick ont i nacken idag av allt headbangande :D Har varit hemma hela dagen. Har fått tid till att tänka alldeles för mycket. Måste verkligen försöka aktivira mig mer då jag tänker för mycket när jag inte gör det och sen bara blir depp av det, och inte Johnny Depp då :) (liten ordvits hihihi) Saknar Johan något oerhört, jag önskar så att jag får träffa han på nyår. Det hade varit så bra. Jag har redan varit alldeles för länge ifrån honom. Saknar han så det gör ont. Hjärtat mitt börjar kännas nästan tomt. Kanske för att jag varit utan han så länge nu och jag bara har ont i det så det är en "skön" kontrast att det inte känns något i det. suck. känns verkligen tomt här utan han. Saknar han hela tiden. För allting. Allting här hemma påminner mig om ön ohc om honom. FÖr så fort något påminner mig om ön så tänker jag ju på honom. Förstår inte hur jag ska överleva min praktik, är ju ännu längre som jag ska vara ifrån han då snyft. det här går inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0