Juldagen, var den igår? :O

Jaha ja, ja just det den var ju igår. blev en lite lång dag då...

Gjorde typ ingenting på dagen, förrutom att övertyga mig om att jag skulle överleva den här dagen också utan Johan. För att övertyga mig ännu mer om detta så ringde jag till honom för att höra hans röst.. Hjälpte inte mycket alls det, blev ju som väntat bara värre.

Sen på kvällen så åkte vi på den varnliga släktmiddagen som vi alltid åkt på på juldagen. Var trevligt men min äldsta vän Maria är ju i USA så hon var inte på middagen vilket gjorde att den inte var lika kul som den brukar. Sen skulle jag och Oskar ut.

väl inne i stan var jag hos Johanna, gick sedan med henne (efter att ha tryckt på lite) på förfest där hon träffade en kille som hon gillar, blev väldigt trevligt för henne men jag saknade Johan bara ännu mer när jag såg dem. Ville bara få tag i honom och stå och hångla upp honom i ett hörn. Saknade han jätte mycket. När vi sen gick ut på krogen så såg jag folk jag kände överallt tyckte jag, tyckte jag såg casper, sandra, elena, petter etc etc överallt i lokalen. varje gång fick jag tänka att nej det är ju inte dom , ingen av dom kan ju vara i Kristianstad. Det värsta var när jag såg en som hade en liknande tröja på sig som johan har, såg killen bakifrån och i en kort sekund stannade hjärtat på mig, var helt säker påa tt det var han som var där. Men det var det ju inte.

Sen gick vi till nästa ställe, men jag och Johanna hittade verkligen inte draget när vi var ute, var roligare på förfesten. Så vi gick och åt istället. Väl på bk så ringde jag oskar för att höra när vi skulle hem, och hans ställe stände ju inte förrän kl 3 så jag fick så snällt vänta en timme. Försökte då ringa Johan istlälet. Men han var på fest, hade jätte kul lät det som så jag hörde inte så mycket av vad han sa.

Var så pass full att jag fick för mig att han var i stan, kanske för att vi brukar festa ihop. Så när jag hörde att han var på efterfest så tänkte jag att det var konstigt att han inte bjöd med mig. Helt klart var denna anledning för att han var Kinna och jag är i skåne.

Ringde han nyss och frågade om han var bakis idag, det var han inte. Det var inte jag heller men har bara suttit seg hela dagen och inte tagit mig för något och inte gjort något annat än sett film och surfat en del. saknade han ännu mer när jag hörde hans röst och han berättade om vad dom hade gjort igår. Dom hade spelat sanning eller konka ohc det lät så roligt. Saknar den leken, måste komma ihåg att leka den på ön när jag kommer tillbaka. Men saknar han ännu mer när jag hörde om det. Ville så gärna vara där och ja ha kul med han. KÄnns någonstans lite orättvist att han har så himla kul och jag vill så gärna också ha kul med honom. Får ju ha det snart. men det var bara en känsla jag fick i mig. har ju också kul här men ja det känns itne lika kul längre. Nåja, ska träffa min gamla klass imorn på fest, ska bli spännande, så jag hoppas det blir kul och jag hoppas jag kan ha lite roligt. Känns så konstigt tomt här i skåne just nu. Har bara tänkt en tanke större delen av lovet. Är väl det som gör det. tror att det hänt 3 gånger än så länge på lovet som jag inte tänkt den tanken och som jag kanske har slappnat av. MEn inte helt, för tanken letar sig ständigt tillbaka. Jag måst nog ut och träna imorn så jag får något annat i tankarna. Så jobbigt det här. Men snart är det nyår, då blir det väl bättre hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0