Liten lycka sent på natten

Fick nyligen prata med Johan igen på msn :) Blir alltid så glad av det :)

Vet inte om han vet det men han behöver inte göra mycket alls för att hela jag ska spritta av lycka och för att jag ska bli på bra humör igen. HAr varit seg hela dagen och såg fram emot att få prata med han i telefon vilket tyvärr inte blev så länge. Men så var han online nu, och det piggar upp en hel del :) så jag fick prata med honom..

Har än så länge inte lyckats lösa nyår :S vilket inte är så bra. Jag hoppas verkligen att jag kan få träffa Johan då. HAn verkar vilja det också så det här ska gå att fixa. Sa till han tidigare att jag har tio olika lösningar. Kanske inte riktigt så många just nu men just nu sitter jag väl på runt hmm 6 styckern, ok kanske 9  om jag tänjer på det.

Så, morgondagen: in på julrean, träffa klassen på klassfesten och mellan allt detta jobba på en plan på att träffa Johan över nyår som går bra. Det ska fan gå ihop, jag fixar ju det mesta :D bara jag lägger manken till och det vill jag verkligen den här gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0