POJKVÄN!!!

Har visst glömt att döpa ett inlägg efter det... Konstigt...

Nåja, nu har jag ju skapat ett sånt :D och för er som inte vet det eller inte fattade det så är det ju Johan jag syftar på :D Måste skaffa fler bilder med honom och om jga kunde lägga upp en här... kanske itne så bra. Nej ni som vill ha en bild av honom får fråga mig istället
så blir det bra så :)

Hade en underbar helg nu. Lucia på fredagen, sjöng halsen av mig i skolan. Sen på kvällen var jag och Sandra på Julsittningen. Men där var inte så mycket drag. Var mysigt och så men inte vad jag var ute efter, var på sånt himla partyhumör så det inte var rent klokt. Dock hade jag och Sandra jobbat upp en reserv plan som vi tog i verket. Denna plan bestod av Gamefesten!!!

Vi hade lyckats nalla åt oss två biljetter till denna festen så när sittningen blev lam så gick vi istället dit, och där var det ett party som hette duga. Dessutom var johan där och alla de andra trevliga gamearna så vi hade jätte roligt!! Dansade, drack drinkar och åt pizza, deras fester är typ bäst i år :D

Sen gick vi till olearys och sjöng kareoke på kvällen och avslutade med en snabbis in på lillebror. Sen gick jag och Johan hem och hade trevligt :D

På lördagen sen var det fest hemma hos Johan då Jakob fyllde år. så jag och Sandra gick dit och sjöng lips hela kvällen och hade jätte kul:D VI gick sen ner på Rindi på kvällen och dansade och drack :D en lika kul kväll den med som slutade med att Johan sov över igen .

Och söndagen var underbar :D johan och jag låg och mös hela dagen. På eftermiddagen gick han hem till sig och sedan råååkade jag gå dit på kvällen och var där till ett på natten.

EN lång men härlig helg :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det var roligt!! :D

2008-12-15 @ 16:45:50
URL: http://aruruu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis grattis!

Fint namn på killen din med.

Det delar han med en annan fin människa som ja dela säng med inattas :D

Kram Graniz

2008-12-17 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0