Så var nyår äntligen bestämt

Vet fortfarande inte om Johan kommer fira det med mig eller ej men jag kommer fortsätta hoppas in i det sista. Vill ju så gärna träffa honom på nyår men det var inte helt säkert med hur han ska göra i skene så han sa till mig att jag skulle åka till åstorp för att ha kul. OCh har jag tur kommer han dit jag hoppas det blir kul i alla fall på festen. ser fram emot det jätte mycket. Ska bli kul att fira med några nya, som vanligt så blev det ingen fest här hemma. Jag visste det, än en gång kom inte alla hem trotts att dom lovade det. så jag gjorde rätt i som valde att åka på fest istället. ÅH vad jag hoppas Johan kommer dit, hoppashoppashoppashoppas.... får väl be för ett riktigt roligt nyår och att Johan är där. HOppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0