Saknar Johan

Kan inte fatta att det bara gått två dagar sen jag såg honom. Känns som om det gått 2 år. Den här julen kommer ta mig tusan inte bli enkel. OCh den tycks ju aldrig ta slut. Jag hoppas jag kan övertyga honom om att åka till marcus fest. Måste verkligen se honom. Det gör så ont just nu.

Drömde om honom i natt, var jätte jobbigt när jag vaknade och insåg att han inte var där. Är jätte tomt på mitt rum utan han, trotts att han aldrig varit där. Hur kan man sakna någon så mycket trotts att han aldrig varit hemma hos mig eller sett de här platserna med mig. I drömmen så pussade jag på han hela tiden och sen så vaknade jag hela tiden och insåg att det bara var hans lukt från kudden min som satt kvar. sniffade lite på den då, snyftade lite ( ja inte högt då utan bara tyst inombords =) )

idag  när jag var och körde bil till mormor så började jag sakna han, för att jag såg saker som jag önskade så att han ska få se med mig. märkligt hur något man tycker är så vackert kan bli så hemskt i ens ögon bara för att halva ens hjärta är borta. Jag saknar han så mycket just nu. Det här kommer vara jätte jätte svårt. Klarar nog inte att vänta tills den 6.

Hur kan en enda människa få en att känna sig så glad av bara tanken på honom? ringde till honom ikväll. Efteråt så kom jag att se ett foto på oss. Jag var så lycklig på den blden. blir så lycklig av den bilden och jag saknar hans armar så himla mycket och hans läppar, bröst, hår, ögon, näsa. Kort sagt hela han. Jätte mycket. Hans lukt och röst är det enda jag har här i skåne, lukten i min kudde ohc rösten när jag ringer han.

GUD VAD JAG SAKNAR HAN :´(


Kommentarer
Postat av: Graniz

Jag vet hur det är.

Jag har 60 mil till min Johan :(

Lider med dig.

Kram

2008-12-27 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0