Hemma, en fredag nu

Jaha då var man hemma då, vad konstigt allting känns... Man saknar alla från ön, suck, livet tycks nästan stanna när man kommer hem och innan man kommit igång med allt hemma.

Hade riktig värk i hjärtat igår, saknade en person som jag försökt att inte tänka på hur länge som helst. Kunde inte somna. Att kärlek kan göra fysiskt ont är ta mig tusan konstigt. Låg och verkligen kände hur hjärtat var på väg att hoppa ur bröstet på mig om jag inte fick se honom snart och få en kram av honom.

Men han är flera mil härifrån. Fick ligga och krama en nalle extra mycket och försöka låtsas att det faktiskt var han (vilket inte går) och att jag skulle få en kram tillbaka. Önskedröm det ja.

Som om han skulle krama dig. Idiot!  Det går väl aldrig. det har du ju fått bevisat tycker jag. Jaja man är hemma nu, kommer vara långt borta från killar hela sommaren, kanske är det något bra... Men att det ska göra fysiskt ont är fan inte kul.... suck. ja ja, det är sommar, man ska vara glad för det fina vädert i alla fall

Kommentarer
Postat av: Elena

Hej gumman!

Ta allt du säger om att vara hemma, och lägg på dåligt väder- så har du min hemmavistelse! tror definitivt att jag börjar bli för gammal för att komma hem och bo här! vill bara till Gotland hela tiden! och om vi vore där så kunde vi gå och fika och prata och ragga (åt dig då alltså) så kanske du inte skulle må lika dåligt..=( saknar dig!

Pussar&Kramar

2008-06-15 @ 13:37:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Elena

så, nu blev min blogg rätt också.. xP

2008-06-15 @ 13:39:03
URL: http://elena-bengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0