Dumt, laying my hope on a table

Suck, ja nu har man väl gjort bort sig... Igen...

Dumma mig!!!!!!!!

suck, är nog i fas 3 nu som jag beskrev för charlie. pendlar friskt mellan fas 2,3 och 4. Mest fas 3.
FAN!

åh, jag är så korkad!

Det blir nog aldrig bra...Inte inom den närmste tiden... Tur att sommaren är här så man kan åka hem och gräva ner sig under jorden, skoffa över grusen och hälla på cement när man ändå håller på så att man stannar kvar där nere. Varför inte sätta en stor stålplatta också över så att det garanterat aldrig mer sker några misstag.

ARGH!! JAG ÄR SÅ JÄVLA JÄVLA FUCKING FAN DUMT JÄVLA DUM JÄVLA!!!


ps. om det var någon som hörde någon skrika, hela vägen från Ag till Visby, någon gång i söndags morse runt tre fyra snåret så var det bara jag (detta är anledningen till att jag är hes nu)

FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0