Emptiness, sadness, hollow

Suck, känner mig lite nere idag, harinte sett han på hela dagen. Vet inte om det är den väntan som har gjort mig nere eller det faktum att jag inte gjort något med dagen. Suck, måste ta mer saker för mig på dagarna så att jag inte gräver ner mig för småsaker. Suck.

Det regnade äntligen idag, har bett om regn länge nu. Det behövs, djuren och växterna har varit nära på att få lida. Ett sånt där varmt stilla vårregn som bara gör en glad. SÅ vill ajg att det ska regna. Det är ett sånt regn som gör att du inte vill gå in, du kan gå i det ändå. Bara njuta.

Jag hoppas jag får träffa han imorn, i mitt vårregn :)


Titeln var kankse lite överdriven, känner mig lite gladare nu av regnet. tack för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0