En lång historia, en ljuvlig helg

Det här är historien om förra helgen, har varit så glad hela veckan att jag inte kommit mig för att skriva förrän nu. Mycket händer ju här ständigt och just förra helgen var minst sagt mycket speciell.

Först så var det ju valborg, mycket kul, vi sjöng bra och jag gjorde mitt spex som faktiskt blev uppskattat, vilket jag tycker är tur :)

Sen fick jag vakta elden, inte den roligaste sysselsättning med tanke på att jag bara ville ner till rindi för att se om han var där. Men slutligen kom jag ner dit och lyckan var gjord, jag hade inte väntat förgäves för han var där och vi festade på. Slutligen blev det det en efterfest och den blev än en gång hos han, var väldigt glad över det. När vi kom hem till han så var en av mina klasskamrater med, så jag kände att jag inte kunde göra vad som helst denna afton. För att göra en lång historia kort så blev det så att jag och min vän höll på att somna i hans säng (han la täcke över oss för att vi skulle sova bättre :D ) men hon vaknade så vi gick hem (attans!).

På lördagen sen blev det ner till rindi igen, gick ner själv och ja hade väl inga förväntningar igentligen men fick höra att han skulle komma ner. Det dröjde innan han kom så jag passade på att skicka ett sms till han, vilken spjuver jag är hihi. Och så plötsligt var han där, mitt hjärta kändes som om det skulle stanna. Än en gång gick vi hem till han på efterfest, men vi var väldigt många så jag tänkte att den här gången går det säkert inte heller, men jag planerade att gå sist för att försöka stjäla en kyss. MEn tro det eller ej, plötsligt så gick alla så att bara han och jag och en vän till var kvar. Då bjöd han på natta mat, bestående av nudlar och någon sås som smakade kyckling mmm. Sen började jag blir trött och la mig i hans säng med en hatt över huvudet och börjae så saktelig närma mig drömmarnas land. Då la dom sig också för att sova och han la sig bredvid mig, nära. JAg kände hans lukt hela natten och hade verkligen svårt att somna, blev som berusad av lycka. När jag vaknade någon gång på förmiddagen hade mitt halterneck lyckats slingra runt sig så att betydligt mer än vad som var menat syntes, men jag tror inte att någon av dom såg det.

dagen avslutades med att vi alla gick en snabb runda på marknaden och på kvällen såg Iron man (andra gången för mig). Blir alltid så exalterad av film och hoppade upp och ner av lycka när jag sett den och var stimig, han bara log och skrattade åt mig. MEn jag tyckte det kändes bra. Stod sen och pratade med han länge utanför min gränd, olyckligtvis var grannen med, annars hade jag tänkt stjäla en kyss eller en kram.

EN UNDERBAR HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0