Den som väntar på något gott

väntar aldrig för länge heter det och det stämmer faktiskt. även om väntan kan vara oerhört lång eller bara kännas lång men i slutändan är det alltid värt att vänta :)

Så himla glad över igår och idag. Blev lite jobbigt nere i baren, vi var underbemannade och ständigt och jämnt skulle ju saker gå sönder eller försinka oss. Och det var så sjukt mycket folk ute, jätte konstigt eftersom det är helg innan löning och folk borde knappt ha pengar. Men så var det i alla fall, jätte mycket folk och vi fick jätte mycket dricks. Det bästa var att Johan var dj, så jag gick och pussade på honom lite då och då :)

Sen när vi hade städat klart så skulle vi just till att gå då kvällisen ropade tillbaka mig så jag skulle städa. När jag kom ut igen hade Johan och Jakob gått. jag ringde då genast honom och då hade dom nästan hunnit upp till österport. Så jag sprang, ja på riktigt, hela vägen från rindi ända upp till östercentrum och sedan över parkering där jag hann i fatt dom. Han såg mäkta förvånad ut när jag kom där med andan i halsen. Men jag sa bara för att det fanns ingen annanstans jag hellre önskade att vara än i hans armar så då kvittade det om jag sprang mig andlös om det var hans armar som var målet för då skulle jag lätt springa det dubbla minst.

Kvällen avslutades med att jag fick sova där i hans armar vilket var det perfekta avslutet. Och det var där jag sen fick vakna. Vilken underbar stund det är när man vaknar där :)


Nu sitter man här hemma igen och önskar att jag kunde gå tillbaka dit igen eller att han kunde komma hit. får väl se vad som händer med kvällen. Eller om jag får se han senare i veckan. I vilket fall så är tanken på hans famn något som gör mig oerhört varm inombords. det är väl därför dagens namn på msn är Warm and fuzzy, passar bra när det är där man varit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0