Drömmar kan bli sanna

Igår och delvis idag var en dröm som blev sann. Som jag nämnde igår så skulle jag ju på fest, och vilken fest och vilken kväll det blev.

Allting började med att jag åt gott här hemma och att jag tog det lite lugnt. Sen så fick jag skynda mig och göra mig klar, för jag tog det lite för lugnt som vanligt. Hade ju glömt att fundera ut vad jag skulle ha på mig. Men det fixade sig snabbt och fick till sminket ricktigt snyggt, om jag får säga det själv. Följde dessutom ett gott råd av Paulina och plattade håret. Det var väldigt snyggt, dock så gjorde det ingen skillnad då det regnade så jag var dyblöt i håret och den fina frisyren var ett minne blott.  Men nog talat om hur jag gjorde mig i ordning, åter till kvällen.

När jag väl var klar gick jag till Johan på förförfest :) De höll på att spela fable 2 när jag kom dit så jag testade lite men sen så gick vi över till att spela Lips istället. Det är ett sjukt kul spel och jag vann över Jakob som sa att han var bäst i det spelet. Det här betyder en bestående utmaning. Tiden rann verkligen iväg snabbt, det var jätte kul spel, så helt plötsligt ringde Casper och frågade om vi skulle komma någon gång till den riktiga förfesten. Vi gick då direkt och kom dit någon gång runt nio tiden.

Där var det redan full fest, Jenna hade jätte mycket folk där och det var jätte roligt. Anders var dj, och han är ju så jävla bra på det där, så det var hyper bra musik på dansgolvet och jag dansade som tusan. Helt plötsligt så ville Johan också dansa och då var det MYCKET mer spännande. Vi dansade ihop han och jag nästan hela tiden, han är så grymt bra på att dansa. Sprang även runt en massa och fick veta att inte fullt så många vet att jag och Johan är ihop som jag trodde. Men det bästa var helt klart att dansa med honom, både tätt intill men vi buggade även och det gick konstigt nog bra. Jag kan dansa när jag är med honom uppenbarligen :)

Sen blev klockan elva och efter mycket drickande valde vi att gå ner och fortsätta på Rindi. Jag och Johan och Sandra och många till gick ner ihop. Där nere var det mycket med folk. Vi började "hårt" med att köpa shakers och sätta oss i röda och dricka. Var jätte kul, det var helt rätt folk ute. OCh jag och Johan umgicks jätte mycket. Han hotade ett tag med att vi inte skulle sova ihop igår natt men jag fick han på bättre tankar. Sen började han och jag dansa jätte mycket och då märktes det än en gång att inte alla visste om oss. Och ja sen var man ju tvungen att hångla en hel del både ib aren och på dansgolvet :) Var helt underbart. Så himla kul. Både lagom full och dansade som tusan :) Och det bästa var ju att Johan var med. Så himla underbart.

Slutligen stängde det, tråkigt nog och vi gick ut. Ute så såg vi många par som ja haft kul under kvällen och som skulle ha ännu mer kul, och det tänkte vi med ;) Så vi gick och åt och sen gick vi hem till mig.Och vad som hände här.... ja det kan får du nog fråga mig istället, det berättar jag inte här ;P Men trevligt hade vi :)

Sen imorse skulle jag på kör kl ett så vi fick gå upp i tid och ta ett snabbt hejdå... eller ja snabbt och snabbt jag vill minnas att jag drygade på det så mycket som möjligt. sen så sjöng jag i ruinen, var jätte kul och gick jätte bra. Gick och fikade med Sandra och fick veta allt hon var med om igår, vi har både haft en fantastisk helg. När jag kom hem åt jag kina mat, så underbart gott. Och sen gick jag till coop där jag mötte Johan igen, vilket var det mest underbara :D och nu är man hemma igen.

En lång dag, en lång helg men en helt underbar sådan :D Det här kommer jag leva på riktigt länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0