En arbetssam dag

Ja gisses, idag har det bara varit jobb jobb jobb från morgon till kväll.

Började dagen med att läsa rapporter till grupparbetet. Sedan ner till skolan och fixa fram planscher till Loke som kommer nästa fredag och ska spela på rindi. Fick till dom riktigt bra enligt mig själv och dom övriga jag stötte på i styrelsen under dagen verkade också gilla den. så jag blev lite stolt. Tapetserade upp dom lite var stans i skolan.

sen var det möte med gruppen, kom verkligen långt med vårt arbete. Vi har kommit en bra bit på vägen med vårt företag men måste fortsätta jobba hårt på det för att bli klara i tid.

Sen så kom jag hem, gjorde lite snabb mat och sedan kör i kyrkan. Det lät underbart bra ikväll. Lyckas vi bara vara så här samkörda om inte bätre så kommer det bli en bra konsert. Ser fram emot den.

Sen kom jag hem och sitter här nu, med datorn och tvn. Har inte sett johan på hela dagen och såg han inte igår heller. Börjar bli väldigt jobbigt nu. Börjar bli riktigt plågsamt. men vi ska ses imorn. Måste hålla ut tills dess. MÅSTE. det gör så ont bara. Men får se han imorn. MÅste vänta. klarar det här. klarar det här. det går nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0