En dröm och några till

Läste om en dröm jag hade haft för ett tag sen. igår drömde jag något liknande, men nu var det om Johan. Drömde att han var här hemma hos mig och när jag vaknade var jag så säker påa tt han skulle ligga där, men det gjorde han inte. Stor besvikelse.

Drömde tidigare om han också, var rädd att förlora honom i drömmen, det var något om att han och jag var i samma tid i en annan dimension ohc han sprang och jagade en av de mest populära tjejerna på skolan. Blev lite ledsen över det.

Drömde sen om honom igen, att jag var i skolan och gick runt där och helt plötsligt var han där med. Fick en puss av honom i drömmen vilket var en väldigt fin dröm.

Han har lovat att hålla om mig i drömmarna när han inte kan vara där. Jag hoppas han gör det i de drömmar jag inte kan minnas oh jag önskar varje kväll innan jag går och lägger mig att han ska vara i min dröm så jag känner hans närhet trotts att han är en bit härifrån.

God natt nu folket. VI syns snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0