En jobbig vecka på gång?

Verkar som om jag nu får mycket jobb, vilket inte alltid är så kul. Men tar jag bara tag i saker på rätt sätt och planerar lite så ska nog allting bli bra hoppas jag. Måste avsluta en hel del jobb i veckan och ändå hinna träffa Elena och allra helst Johan. Samtidigt måste jag fixa med det här företagsgrejset. Blir bara krångligare och krångligare. Men jag tror att vi är på rätt väg nu. Vi börjar i alla fall komma någon vart..


upptäckte just en hemsk grej, DET REGNAR IN PÅ MITT RUM!!! det här får ju bara inte vara sant!!! får lägga en handduk där för kvällen och hoppas på att det löser sig. Och antar att jag får ringa hyresvärden imorn.

Är inte säker på vem som frågade mig men mitt nya linne som jag köpt köpte jag på cubus. Så vet du det :)

Sov gott nu alla. Vi hörs snart igen:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det var ju jag! ;)

Men okej, ska se om jag hittar.. tack! :)

puss / johanna

2008-11-26 @ 17:31:31
URL: http://evajohannamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0