En oväntad kväll, en trevlig sådan

Tisdagar tycks alltid bära på en överraskning till mig på sistone. Dagens bestod av att jag fick träffa Johan två gånger :D

Var jätte underbart, trodde först inte dagen skulle bli så här bra.

Sov lite väl länge imorse vilket gjorde att ajg nästan blev sen till vårt möte i skolan.
Satt sen på möte med mattias och johan från klassen i skolan. Vid lunch satte vi oss och åt och då såg jag JOhan komma utanför. HOppade lycklgit bort till ingången och fick en snabb puss innan vi båda började, dagen blev då bra :)

Sen hade jag en föreläsning, vilket var halv intressant.  Satt dock och tänkte på annat under hela föreläsningen. När vi slutade så hade jag bråttom för jag skulle till Rindi och köpa biljett, kommer ner i entrén där marcus haffar mig och vi går bort till rindi ihop, jag köper biljett och donar med lite annat.

sen gick jag tillbaka till skolan med marcus och där var till min lycka JOhan. sen gick vi upp för backarna ihop men till mitt förtrett så hade det börjat ösregna. vi stod länge utanför wallers, för dom har lite tak, och pussades och pratade och sa att eftersom det regnade så så skulle vi inte gå på proemand men sedan höras på msn på kvällen. Sagt och gjort, med en sista puss så gick jag hem för att inte se honom igen förrän imorn eller senare i veckan.... TRODDE JAG!!!

Satt här hemma och frös som attan för att det är så kallt här och kurade ner mig under en filt och såg en film. En halvtimme innan jag kunde logga in på datorn fick jag ett sms och ni kan ju gissa från vem!! Han ville då att jag skulle komma dit och glad i hågen hoppade jag på cykeln och sket blanka fan i att det regnade fortfarande. Cyklade dit och tillbringade några lyckliga timmar i hans armar. Åh så härligt det är att vara där.

JA tänk vad en tisdag kan ge, trodde då verkligen inte så här mycket om dagen när jag vaknade i morse. Nu är allt bara helt underbart och jag är helt matt i kroppen. SÅ LYCKLIG!! Ha en underbar fortsatt tisdag alla. Vi syns snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0