Ett sorgligt farväl

Ja nu lämnar Elena ön, jätte sorgligt. Saknar henne redan jätte mycket. Livet här på ön kommer inte vara det samma utan henne. Men som tur är så flyttar hon ju inte hur långt bort som helst så man kan ju åka och besöka henne. Men känns ändå konstigt att inte kunna gå på ringduvan med henne som vi brukar göra på lördagar eller gå och hitta jätte snygga festlinnen med henne. Suck, saknar henne.

Jag hoppas dom får det bra i den nya staden. Och jag ska banne mig åka och besöka dom när dom minst anar det för det har jag lovat och måste :)
Kommer vara tomt här på ön utan dom.

Verklig tur att jag träffat Johan, han får väl ta hand om mig som Ylle sa, för hon har också flyttat nu så hon är inte heller på ön. Alla bara lämnar ön  och jag är kvar =( Men det är inte så dåligt här när Johan är här :)

Som jag och Elena brukar säga : I WILL SURVIVE!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

naaww gumman, jag vet hur de känns.. :( känns som alla flyttar från k-town å bara lämnar mej här.. men som sagt . man överlever, det måste man..

å min trygghet som fanns i jeppes famn.. den finns inte heller..

2008-11-29 @ 23:29:51
URL: http://evajohannamaria.webblogg.se/
Postat av: Elena

Jag kommer sakna dig till döddagar!! =(

Fast det är förresten jättefint häruppe, men det kommer bli en stor omställning! Och det sociala livet kommer väl bestå av sina medelålders grannar ett tag, men det blir väl förhoppningsvis bättre. LÄgenheten är jättefin och fräsch, dock lite på utkanten, typ 4-5 km- men det är ju lugnt när vi får låna bil =)Dom har en skitfin hoppbacke som är upplyst på kvällen, och äntligen har jag fjäll runtomkring mig igen! Kan skicka lite bilder och sånt sen..

Älskar dig och saknar dig

Kramar

2008-11-30 @ 11:41:47
URL: http://elena-bengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0