Förkylning finns inte i romantiska filmer

Oj vilken dag det här har varit. Fått mycket gjort men inte fått göra det jag mest önskat att få göra.

Började dagen med att klippa mig hos frisören, vilket var välbehövt och jag  nu äntligen kan se igen då min lugg varit för lång hur länge som helst nu. Älskar att ha ny klippt hår.

Sen så gick jag och fikade med Elena och Björn och shoppade med Elena. Att shoppa med henne är det bästa som finns för med henne hittar jag alltid det jag behöver så som idag. Idag hittade jag äntligen jeansen som jag har behövt hur länge som helst och ett nytt linne som det står : If I cant hear your heartbeat then you are to far away. stämmer väldigt bra just nu.

så vad hände då som gjorde att dagen inte slutade som jag hade tänkt den? Ja jag stötte ihop med Johan, världens mest underbara människa och som jag tycker så oerhört mycket om att det gör ont, på coop där han sa att vi kanske inte kunde ses då han kände sig förkyld och hade plugg. När jag väl kommer hem och lyckas logga in så var han online och sa att han skulle sova för att förkylningen var värre. Suck, ingen romantisk kväll ikväll. Nu önskar jag bara att han blir frisk till imorn så jag kan får pussa på han då. Saknar hans läppar något oerhört. Saknar hela honom något oerhört. Jag är ju också lite småförkyld, men av någon anledning så blir inte vi tjejer lika illa där an av en förkyllning. Dock brukar dom skylla på att vi klagar när vi blir med barn. NÅ det det är ju en helt annan sak för det är ju inte någon sjukdom som går över om man sköter sig själv med en varm filt och en kopp varmt honungsvatten. 

Men igentligen ska jag inte klaga. Bara lite gulligt när dom är ynkliga och man får pyssla om dom. Men jag får hoppas på att jag får pyssla om honom lite, så han piggnar till så man kan få en kram  och en romantisk natt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

var hittade du det linnet? :O

vill oxå ha, känner samma för en viss emil.. <3

haha

puss

2008-11-24 @ 18:28:29
URL: http://evajohannamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0