If I can´t hear your heartbeat are you to far away from me

stämmer väl väldigt bra det. Känns alltid som om jag är för långt borta från Johan, värst vad mycket jag pratar om honom här på bloggen :) men han är ju så underbar och viktig så det är väl klart att man måste prata om honom när man får tillfälle :)

Har varken sett honom idag eller fått tillfälle att träffa honom, vilket inte var så kul. =( men jag fick prata lite med han på sms nu ikväll vilket piggade upp. Han den fuskisen har skaffat fable 2, vilket gör att jag nu har ännu en anledning att åka hem till honom fort som attan. Han lovade att jag skulle få komma dit imorgon och spela det. Ser jätte mycket fram emot det :D ska bli så himla kul :D Älskade fable 1 men det fick jag aldrig spela klart, måste skaffa mig ett sånt någon gång för jag verkligen älskar det spelet. 2: an ska tydligen vara ännu bättre. Kan knappt bärga mig tills imorn. :D *hoppar upp och ner av spänningen*

Har jobbat på som fan idag. HAr kommit jätte långt med det mesta tycker jag. Vi satt redan klockan 10 idag i skolan och jobbade med företaget, sen var det föreläsning fram till fyra. Hoppades efter föreläsningen att få träffa Johan då men när deras klass kom ut så sa Casper att han var förkyld och var hemma. Fick inte träffa honom men men, han lovade ju att vi skulle träffas imorgon. Och jag överlever väl förhoppningsvis tills imorn :) eller ja jag kommer överleva men det är lite jobbigt ibland. Men idag är jag positiv så då går det bra. Och tanken på att se honom imorgon lyfter upp en så man vill flyga :D

Sen har jag fått mer manga idag så den här dagen blev ännu bättre när jag kom hem, och så har jag lagat ordentligt med mat och varit duktig nog att lägga upp en att göra lista som jag måste göra imorn och idag. Har redan avslutat nästan alla punkter som jag skulle göra idag. Hade att sätta upp plancher också men det hann jag inte med och nu vågar jag inte gå ut då det är så mörkt. Men det fixar jag imorgon istället :)

så nu ska jag bara jobba vidare lite till så jag har allt klart tills imorn och ja just ja jag ska ju försöka vara duktig nog att gå och simma imorgon bitti, ingen aning om jag kommer lyckas med det men jag får väl gå och lägga mig i tid ikväll så går det nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0