Och så var det bara en kvar

Ja det känns onekligen lite så. Nu har Elena också flyttat. Åkte imorse. känns så konstigt att hon inte är här som hon brukar, märkligt att inte kunna ringa och sedan träffas efter 10 minuter. Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer av mig vid det. Framförallt vanan jag har att ibland hitta kläder till henne. Gav som avskedspresent igår ett av mina favoritlinnen som jag vet att hon alltid tyckt mycket om, hoppas hon får mycket nytta av det :)

Men något roligare är i alla fall att jag fick komma och sova hos Johan igår och det var en stor tröst och väldigt skönt :)

Och ikväll är det fest av bara attan!! Har inte kunnat fest på över 4 helger (nej det är inte mycket igentligen) och nu skriker partytarmen i mig så nu måste jag dansa, sjunga och dricka hela natten lång ikväll :D Och när ingen minst anar det: pussa på Johan. Det här ska bli kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0