Post

Har haft en ganska märklig dag idag. Mycket hände och samtidigt har inte så mycket hänt.

Vaknade och hade möte med gruppen från elva till ett. Sen när vi skulle gå och handla mat på östercentrum fick jag en idé så jag lät grabbarna gå och handla mat själva. Jag själv gick in på Gallerix och tittade igenom deras kortsortiment. Hittade ett miranda kort. Såg nästan ut som det här fast ännu sötare

Sen gick jag och handlade, gick hem och lagade mat. Skrev en dikt i kortet och postade det till johan. dikten var väldigt lång så jag skriver inte ner den här. + var den bara till han och ingen annan :) men den handlade omdet som kortet föreställer.

Efter det hade jag teater som verkligen var givande idag, vi kom jätte långt och hade jätte kul ihop.

Sen kom jag hem och fick veta att kortet kommit fram, LYCKA!! någon blev glad för det och min dikt och sen har jag bara suttit hemma, skapat en plansch och nu ska jag nog sova lite. börjar nog bli dags för det nu. sov gott alla glada som är vakna. så syns vi snart!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0