Teater, spel och lycka

Igår var det teater, där kom vi verkligen långt. Vi fick en ny medlem i truppen och har jätte många roliga övningar och idéer. Väldigt stolt över den här gruppen, alla är oerhört duktiga och vi jobbar på bra. Nu ska vi bara komma fram till vad vi ska göra.

Sen fick jag komma hem till Johan och spela fable, var jätte kul!!! hur kul spel som helst. Och bäst var det i pauserna :D då fick man mysa med spelets ägare :D

Blir så glad när jag är med honom. Det spritter i kroppen så fort man ser honom. :D Blir bara lycklig av att få pussa på honom, det är så underbart.

Saknar honom redan men jag vet att vi ska göra roliga saker i helgen så då ska det bli jätte kul :D
Jag hoppas vi kan jobba på så hårt idag och imorn så jag kan vara helt ledig på fredag eftermiddagen och kanske få träffa Johan en dag tidigare. Jag hoppas verkligen att han får det jätte lätt i skolan så vi kan få träffas mer nu i helgen :)
Åh jag hoppas så :)

Ser i alla fall fram emot helgen jätte mycket. Ska äntligen få festa och dansa. dansa med JOhan om allt går som det ska. Det ska då verkligen kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0