Vilken kväll och vilken helg :)

åh det här var en av de mest underbara kvällar och helger jag haft på länge. Den var lite upp och ner med alla andra saker men när det kom till det bästa så var det mmmmm.

Helgen började ju lite små dåligt med i torsdags då vi hade tenta och denna kändes som omden gick åt helvete. + att det var lite små körigt med kören och annat :S

Sen fredag var jag ledig, så underbart efter en hel veckas slit så fick jag äntligen sova ut lite. Sen var jag jätte duktig och städa hela mitt rum, nu är det skinande rent och fint här hemma :) sen gick jag och handlade och tog någon timmes egen tid, väldigt skönt med det med. Sen kom Johan på middag:) trodde vi skulle få vara själva hela kvällen men en av mina roomies kom hem tidigare så kvällen började inte så snabbt men sen blev det trevligt. Sen blev det lite krångel så den slutade inte som jag hoppats. Men det togs igen på lördagen.

På lördagen gick jag, eller ja jag snarare sprang till honom, och hade det mysigt. Sen på kvällen så jobbade vi båda på Rindi, jag i baren och han som dj. Var väldigt kul att jobba ihop men det var ingen kul kväll på rindi, så sjukt mycket folk ute som var för fulla och som var jobbiga. Det blev en massa bråk och drygheter. OCh sen så busade Johan en hel del med mig.

När kvällens jobb var över så gick vi hem till honom. Och jag kom inte därifrån förrän klockan fem ungefär. Mycket lycklig efter en helt underbar helg.

Så nu sitter man här på rummet, saknar honom en hel del men det är inte som i torsdags. För vi har träffats så mycket i helgen så att minnet är fortfarande starkt och jag är bara så glad över denna helgen. Den har varit så bra så jag kan knappt tro att den varit på riktigt. Lite orolig är jag väl för att jag ska vakna nu helt plötsligt. Det här är bara så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0