Äntligen klar,nu är det mesta lugnt

Åh gud vad det är skönt när man lämnar in det sista jobbet och bara kan lägga sig ner och känna aaaaaaaaaah jag lever fortfarande!! gud skulle kunna somna på fläcken nu, är helt slut efter allt jobb idag.

Har bara suttit och skrivit och skrivit och skrivit idag. trodde jag skulle dö av hungersnöd någon gån där mitt i alltihopa. men nu är tenta fan avklarad och jag behöver förhoppningsvis aldrig mer tänka på den. Överlevde gårdagen trotts att det var mycket att göra. Hjälpte till halva natten att pynta rindi inför den stora dagen imorgon med haloween och allt. Och så passade man ju på att sjunga halsen av sig.

Sen så upptäckte jag att på någon konstig vänster så var jag själv hemma hela natten. Var väldigt läskigt och jobbigt men jag lyckades somna, men jag somnade nog meset av utmattning istället för att ja jag kunde. sov så gott imorse när klockan ringde, ska bli så skönt imorn när jag äntligen får sova ut. Har behövt sova så himla länge.

Som kompensation för att jag inte skött något ordentligt på hela veckan har jag haft en "ta hand om dig själv" kväll idag
så jag har ätit gott, duschat riktigt länge och sitter bara och tar det lugnt nu och läser spiderman. Åh det är bra skönt att det regnar idag så man känner att man ska vara inomhus och bara ha det varmt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0