En komplicerad situation

När vet man om man tycker om någon?? Jag vet uppenbarligen inte när eller hur man vet när man känner något mer för någon.

Nu har jag träffat samma kille 2 gånger och vi har haft trevligt och så. Men ja jag vet inte vad jag känner för honom. Det känns liksom inget alltid. Ibland får jag en litet styng i hjärtat och då tänker jag att jag ja tycker väl om honom men ja sen går det över. Kanske måste man bara vänta lite för att ja känna något.

MEn det är det där som är så konstigt för vanligtvis när det kommer till mig brukar jag känna något direkt och bli helt salig. Nu känner jag faktiskt ingenting. jätte konstigt. vad är det med mig??

och istället kan jag ju inte sluta tänka på han andra. HAr han i huvudet hela tiden, saknar han hela tiden och önskar att det var vi. Vad är det för fel på mig? Varför tänker jag på honom när jag vet att han är upptagen?  Det måste vara något fel på mig.

Kan ju dock inte sluta tänka på honom. suck, måste prata med han om det snart. eller kanske prata med fler om det.... Varför finns det inte ett facit för sådana här situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0