Vad man borde och vad man gör

Vad jag borde göra just nu är att städa hela huset och förbereda för festen. vad jag gör är att sitta framför datorn och hänger och funderar. Hela dagen har än så länge varit så här. Allting bara snurrar i huvudet på mig. Vet inte vad jag ska göra längre. Allting känns så hopplöst just nu i och med att jag inte vet vad jag ska göra eller hur jag ska reagera.

Saknar han så idag. Det är så jobbigt. Jag ska ju inte känna så här. Och jag kan inte åka och besöka honom heller. suck, jag är så trött bara, trött på att inte veta var jag står eller ens vad som händer runt mig. Just nu skulle jag bara vilja ha kul ikväll. jag vill bara ha min stund, ha roligt själv med tjejerna. jag vill inte behöva tänka på killar, inte ikväll. Allt är så jobbigt med dem just nu.
 
Varför vet jag inte vad som är rätt? varför vet jag inte vad jag ska göra eller känna?

vad jag borde göra är att ha kul ikväll, vad jag borde göra är att berätta för honom hur jag känner. vad jag borde göra är att släppa vissa saker och glömma.

Vad jag gör är att jag inte vet om jag kommer ha kul ikväll vilket jag vanligtvis brukar veta tidigt, vad jag gör är att jag inte berättar för honom vad jag känner trotts att det är det jag vill helst. vad jag gör är att jag inte kan glömma, hur hårt jag än försöker. Vad jag gör är att jag sitter och längtar efter honom trotts att jag inte får. Vad jag gör är att jag gör så jag mår dåligt.

Vad jag vill är att jag ska få känna mig glad igen. Jag vill inte känna så här. Snälla du säga vad jag ska behöva göra för att  bli glad igen.


Kommentarer
Postat av: adis

du kan knulla med dom, då vet man EXAKT efteråt vad man känner.. eller strax efteråt.. några timmar efteråt. skitbra!! jag har provat.dom blir skitledsna.men VAFAN ibland handlar det enbart om sej sälv.. man måste ta vara på sej själv också. puss

2008-10-05 @ 02:05:21
URL: http://napoleonsbalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0