Världens bästa dröm

Drömde just en av dom bästa drömmar jag haft på länge.

Jag var på ett ställe som jag kände igen, det var en blandning av ett ställe här på ön och ett ställe där hemma. Där var jag och sprang runt med M och skulle spela guitarrhero men av någon anledning så fick vi inte det och det var jätte mysko folk som höll på att slänga ut oss därifrån. Sen helt plötsligt kom pappa och skulle hämta oss och jag skulle lägga in en massa saker i bagaget och då fick jag av någon anledning åka där. Och så höll pappa på att köra över en flicka. Men det här var ju innan det braiga kom.

Det braiga var i slutet på bilresan i drömmen för då så kom vi hem och jag var jätte trött i drömmen så M bar in mig och så satte vi oss i en soffa och så tog han min hand, först bara som vän men sen började han smeka den och smeka min arm och sen började han att ta på min t-shirt och då gjorde jag det med på han och det kändes verkligen som om jag tog på den på riktigt så jag var så säker i säkert 5 minuter på att det var på riktigt. sen kom det in ett monster så då visste jag igen att jag sov.

Men just de där ja kanske inte 5 minuter igentligen i drömmen, men jag blev så lycklig av det och jag önskade så att det kunde bli så på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0