Dansare,gamare,arkeologer och en idiot

Kvällen igår innehöll allt och ingenting. Började kvällen med att vara på dansarnas fest som var jätte kul och lyckad. Träffade Emmeli som jag inte sett på ett tag. Har saknat henne riktigt mycket. Lyckades dock få hennes vin över mitt ben, måste nog tvätta de byxorna idag. Sen upptäckte jag att klockan var mycket och då gick jag från festen, med löfte om att komma tillbaka (vilket jag inte gjorde), för att kolla in Rindi.

Där hittade jag söta gamare, en söt arkeolog en liten idiot. MEn de förstnämnda kompencerade upp att jag stötte ihop med idioten. Hade överlag fruktansvärt roligt hela kvällen. Nästan alla roomies var ute och vi hade verkligen roligt på dansgolvet och i baren. Kvällen slutade med en pommes med korv innanför söderport följt av en förvirrad efterfest utan sprit som gick över till att alla skulle röka vattenpipa som slutade med att jag gick hem med ett följe. Vi skiljdes sen åt (men jag ville ju inte släppa när vi kramades).

Så överlag en väldigt väldigt trevlig kväll, hade som sagt kunnat klara mig utan idioten men jag tycker att jag lyckades klämma åt han lite för jag hade hyper kul medans den dumbommen bara stod där med sin jävla öl och ja inte hade någon och vara med. 1-0 till mig :)
 
Har inte tagit tjuren vid hornen än... vad ska jag gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0