En fin dag

Det har verkligen varit en fin dag idag. Underbart väder och trevligt hela dagen.
Hittade en klänning på H&M som jag kanske ska köpa när jag fått pengar. den var väldigt mycket mig och samtidigt inte mig. Jag brukar ju inte ha klänning men den där var liksom min stil.. Får väl se om jag köper den

Hade väldigt tur också, köpte första säsongen av arkiv X och har tittat på några avsnytt. Hela barndomen kommer tillbaka och överväldigar en. Fick aldrig se på det som liten för att det var för läskigt. Nu får man plötsligt se det förbjudna och som man bara smygtittade på.

Hade jätte kul med honom idag. Det var verkligen kul att spendera en hel dag med honom. Önskar så att jag fick ha så varje dag.

Såg på bio igen, mamma mia än en gång. den är så fruktansvärt bra!! blir bara så glad av den :)

kom hem sen. satt med internetet. Han loggade in. Han var nere. Jag ville så gärna göra han glad
visste inte vad jag skulle göra.. Och nu har han loggat ut. Vill bara göra han glad. Är orolig för han. Jag hoppas så att han kan komma och besöka mig. Jag vet inte om jag kan åka hem snart men det känns nästan som om jag måste det. så att jag, ja kanske kan hjälpa honom. Vet inte om jag får det men jag vill det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0