Ja ibland behövs det inte mycket

Vissa dagar är det inte alls mycket som behövs för att man ska bli glad. Samma dagar är det inte heller mycket som behövs för att man ska bli ledsen.

Blev väldigt glad idag på lektionen. Det var kul och ja vi skojade så mycket ihop. Jag är så glad för att han finns där.

för en stund sen ringde mamma. sa en sak till henne som hon inte ska veta. Då började jag må dåligt.

Ringde till en annan person. Sa vad jag sagt och han hjälpte mig med vad jag ska säga nästa gång. Då blev jag glad igen, av något så litet som att höra hans röst.

Ibland är det inte mycket som behövs för att man ska känna sig lite lättare inombords.

Dagens fråga till mig själv är vad som gjorde mig gladast, telefonsamtalet eller att få träffa personen i skolan. Jag vet inte. Just nu tänker jag mest bara på att jag snart ska spela denna säsongens första bandymatch.

Syns imorgon dagboken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0