Mycket har hänt på bara 3 veckor

Förstår då inte hur så här mycket kan hända på 3 veckor.

Första veckorna är det nollning. Efter tre dagar har man hittat ett strul, men ja ingen som jag vill något mer med senare. Dock uppfattade inte personen det så ja det blev lite knivigt. Två dagar senare har jag hånglat med någon annan som jag jvill något med men som inte vill med mig. Denne någon ignorerar mig sen i en hel vecka.

sen träffar jag världens trevligaste kille, som är upptagen (precis som den första). MEn vi har jätte kul resten av veckorna
och vi träffas på helgerna och så. HOppas så att jag har en chans hos honom. OCh på dagarna träffar jag den andra mannen i mitt liv som också är upptagen men som alltid alltid är där och busar med mig, bråkar med mig, brottas med mig. Vad ska man göra med dessa killar?
speciellt den upptagna sorten. Alltid tycks dessa ställa till med problem för mig. Och inte så små heller. Vet inte längre vad jag ska känna eller vem jag ska känna något för eller hur jag ska känna eller göra. Suck. Varför inget lätt i mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0