Lägesrapport

Nu är det mycket folk på medeltidsveckan och folk som går runt i alla möjliga sorters dräkter... men än en gång är jag inte där. Det här börjar nu bli pinsamt illa att jag inte varit på medeltidsveckan en enda gång i mitt liv då jag bott på ön i 3 år... MÅSTE göre något åt det nästa år helt klart. har hunnit med så mycket på sistone men ändå har jag inte tagit mig tid att skriva i bloggen, vilket jag passar på att göra nu när jag har en minut över så att ni alla vet att jag lever :) Snart ska man tillbaka till ön igen och verkligheten börjar igen. Kom som tur var in på historia också, verkar bli en jätte kul kurs, och det ser jag fram emot. har dessutom löst csn (har drömt mardrömmar om det där halva sommaren) så man får pengar också. Så det verkar ju nästan som om livet sakta men säkert reder ut sig :) kanske det betyder att jag ska ta tag i det sista som måste fixas och gå ner och städa klart rummet. har tänkt på det där med att ett rum kanske kan representera en själv, i sådana fall är väl jag upp och ner just nu och väldigt stökig. Alltså måste jag göra något åt det permanent, inte bara städa undan smutsen under mattan utan rensa ut saker ordentligt och det är precis vad jag ska göra. Åh förresten är det någon som kan hjälpa mig med att ta hand om en massa stålmannen, larson, marvel och lite andra tidningar?? pappa hotar med att bränna upp dom om det inte finns en donator. någon?? Allt för denna gången från er fröken Persson. Åh just det har börjat prata med en söt person på internet, såna saker kan verkligen höja ens självförtroende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0