Februaripromenad

Blev ingen träning, fick nöj a mig med en lång härlig promenad. Hade igentligen velat ta den själv men mamma och pappa ville följa med och sen dom åker till Österrike imorn så kunde jag ju knappast säga nej. Dom kommer ju inte hinna säga hejdå till mig eftersom jag åker till ön nästa fredag och då har inte dom kommit tillbaka än.
Ska bli lite konstigt att vara så gott som själv i huset nu i en vecka, undrar just om det kommer gå lika snabbt när dom inte är hemma.

Längtar tillbaka till ön väldigt mycket, som vanligt. Fick just en kommentar på det här hemifrån. Min bror är ju alltid så himla kul och ska fälla en kommentar över allt man gör här i världen :P
"Dagens ungdom" var det visst idag. Och det ska komma från han, han är ju yngre än mig. En annan kommentar som fälldes idag var ju att Johan är yngre än honom, det kommer bli minst sagt intressant om dom två träffar varandra någon gång. Är lite rädd för det mötet...

Får nog ta en promenad imorn också, känner att jag verkligen måste ta en lång promenad och reda ut en massa. Eller en massa och massa men det känns som om ja det är något som oroar mig. Så jag hade nog behövt en lång promenad för att ordna allt i mina tankar och sånt. Det är alldeles för mycket som cirklar i huvudet på mig just nu och behöver nog få ordning på allt innan jag kommer tillbaka till ön, annars blir det bara meck :P Måste framförallt ta mig en lång funderar angående vad fan jag ska skriva min c-uppsats, det kan jag nog behöva en riktigt lång promenad för...

Kommentarer
Postat av: L

Kika gärna in på min blogg , och kommentera bilder :)

KramLina :)

2009-02-12 @ 20:56:49
URL: http://llllw.blogg.se/
Postat av: sarah

promenader är supermysiga! Särskilt på kvällen. En kvällspromenad med en nära vän, bara gå å snacka av sig, är riktigt härligt!:)

2009-02-12 @ 20:57:38
URL: http://sarintaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jag gick också en promenad med skolan idag, det var dessvärre så kallt att vi stack därifrån ^^

2009-02-12 @ 20:58:41
URL: http://linneahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0