Men herre gud är det solen jag ser?

Ja gisses idag var första dagen på 3 veckor som jag ser solen i MER än en halvtimme. Det känns ju rent ut sag helt overkligt. Under alla dessa veckor jag varit hemma har det bara varit stora grå moln över himlen, som ett stort täcke. Detta täcker har ju inte direkt piggat upp humöret på en heller för man har ju bara deppat ner sig lite mer.

Säga vad man vill om mig men jag blir alltid gladare om det är sol och när jag inte ser den så blir jag lätt lite nere om jag inte laddat upp mina batterier ordentligt och nu på sistone har dom ju varit lite urladdade eftersom Johan eller Sandra eller någon annan inte kunnat vara och ladda dom tillsammans med mig. DÅ mer än någonsin behöver jag solen som piggar upp mig.

Så idag när solen lyst en hel del på förmiddagen har jag suttit och tittat ut på den och kännt att livsandarna vaknar till liv igen och att man orkar ta nya tag...Dock har jag fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva c-uppsats om, detta jävulens påfund. Jag menar vem fan var det som kom på från början att man någon gång under en utbildning måste skriva en uppsats på över 30 sidor?? OCH VARFÖR SLIPPER GAME DENNA SKITEN?? Det är ta mig tusan orättvist. OCh jag har som sagt inte en aning om vad jag ska skriva om. Detta har jag faktiskt bävat inför i snart 3 år. Och inte ärdet mycket lättare nu. Men men, jag kommer väl på något så småningom, måste bara få lite inspiration...

Kunde ju inte höra när Johan och Casper spelade igår, dom skulle inviga det nya djbåset. jag har inte hört något från någon av dom än så jag hoppas att allting gick bra och att tekniken inte krånglade som den kan göra ibland. Tänkte på dom och höll tummarna :) får väl ringa sen och höra så att allt gick som det skulle :) Ha en fortsatt trevlig söndag alla!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0