Så smart grabbar...

Ja idag kan man då undra vem som är blondast igentligen.
stod i kön till bussen nu på eftermiddagen för att åka hem till byn. Då står det två tonårskillar bakom mig, skulle tro söderportare (alltså snobbskolan för dom som inte bor i Kristianstad). Dom pratade väldigt högt och eftersom man står i kö så hör man ju väldigt lätt vad de andra i kön pratar om. Deras samtal började låta något så när så här när resten av kön började lyssna lite mer:
Alltså fan jag har inte kunnat ladda ner den där skivan.
Vadå då?
nej det går inte, säger något om något error.
Jaha..
Ja vad fan, varför går det inte att ladda ner för??
INgen aning...
Alltså har du hört den där låten med lady gaga? jag laddade ner den för någon dag sen, det gick ju jätte bra.

Så här fortsatte samtalet sen men man såg på alla i kön att alla tänkte "vad är det ni står och pratar om?" och jag tänkte att hur dumma i huvudet får ni bli om ni står och pratar rätt ut om att ni laddar ner nu när det är olagligt?? Jag kan uppfattas som mycket blond... Ok jag är jätte blond, så nu har jag sagt det, både fysiskt och lite annars också. Jag vet andra som är värre men ja det jag skulle komma till att jag inte ens jag är så jävla dum så jag står och pratar om nedladdning i en kö till bussen där exakt ALLA hör vad du pratar om. nåja det var ju smart grabbar :)

Kommentarer
Postat av: Elena

För att försvara killarna lite: man kan faktiskt ladda ner lagligt också.. Men det är ju inte det första man tänker på när man hör det.. :)

2009-02-11 @ 14:16:30
URL: http://elena-bengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0