Snart får jag komma hem!

Ja nu har jag tagit tag och kollat upp med resan åter till ön. OCh som det ser ut nu, om 2 saker till klaffar, så åker jag den 20 tillbaka till ön, det är på fredagen.

Jag längtar så tillbaka och det känns uppiggande (ska det vara 3 p i det ordet?) och vill så gärna tillbaka till ön nu. Saknar alla jätte mycket, mest Johan men jag saknar faktiskt alla andra också sjukt mycket. HAr ju bara tjatat i den här bloggen om hur mycket jag saknar alla och hur mycket jag längtar hem. Nå nu ska det väl äntligen bli allvar med det!!!

Om allt går som det ska (hoppashoppashoppas) så får jag åka hem på fredagen, så då är jag tillbaka på ön!!! BEWARE!! I WILL SOON BE BACK!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0