en dag kvar!!!!

En dag kvar bara!! JIPPIE!!! sen är man tillbaka på ön, kanske inte så kul att bara plugga och så men jag har saknat alla på ön jätte mycket och bara själva ön. Och så klart det allra viktigaste är ju att jag har saknat johan något så orehört mycket så det gör ont så det ska bli så fantastiskt att se han igen.

igår var också en väldigt kul dag btw, hann ju inte skriva om den igår då jag kom hem sent på natten. var hela dagen nere i Simrishamn och hälsade på en av mina bästa vänner nämligen Malin.

vi umgicks hela dagen och det var jätte kul, hennes hund är jätte söt, man kan gullas ihjäl av den hunden :)

Sen på kvällen så var vi hemma hos min farmor och åt middag och pappa och oskar var ju tvungna att se hockeyn, som slutade 5-3 till sverige så nu är det final. Det bästa som hände hos farmor var att jag fick ringa och prata med Johan, åh det var jätte kul att höra hans röst och att få prata med han så länge, pratade i en halvtimme med han.

Han behöver aldrig göra mycket för att göra mig så oerhört glad igen. Längtar så tills jag får se han, men som tur är är det ju snart :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

kan du inte lägga upp en liten bild på din käre man? du pratar mycket om honom men man har inte fått se honom :)

2009-01-05 @ 00:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0