Like the sun misses the flower

Eller tvärtom. SÅ mycket saknar jag han nu. Det känns så märkligt att vara så långt ifrån ön och Johan. saknar han jätte mycket. MEn jag vet att jag måste vara här, måste göra min praktik, även om jag börjar tvivla på den. Jag hoppas bara att den känsla jag fick av jobbet igår bara var fel och at jag inte känner så i nästa vecka när jag är tillbaka.

Lovade Sandra att jag skulle börja dikta lite mer och skriva dikter här i bloggen, en ska vara till henne men ja ni alla kan kanske gissa vem som kommer få den första :) Så här kommer den:

Som blomman saknar solen

Så saknar jag dig

Som fröet saknar värmen

så saknar jag dig

Som våren som saknar kärleken

så saknar jag dig

som vinden saknar havet

Så saknar jag dig

Ty du är som ljuset som lyser upp min dag

Du är den som gör mig värme och trygghet i din famn

Du ger mig så mycket kärlek så jag alltid är lycklig

Du är den som alltid knuffar mig i rätt riktning

och den som ger mig mod att fortsätta

jag saknar dig, kom och var min vind, min vår, min sol, min värme

Kom och var mitt hav som ger mig lugn

Kom och ge mig mitt leende åter

Jag saknar dig







Av Elna en sen fredag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0