magont och hjärteont men bara 4 dagar kvar

Idag har då verkligen varit en händelserik dag. Började dagen med att åka in till stan och träffa Malin och gå på stan med henne, hittade verkligen kul saker (2 av dom kommer Johan bli väldigt medveten om snart hihihihi). Hittade även ny bra film så det här ska bli kul att se :D

Sen så åkte jag hem och gick på promenad med mamma och pappa, väldigt kul men mot slutet av promenaden började jag få jätte ont i magen, inte kul att vara tjej vissa delar av månaden :(

så nu har man legat här hemma och har ont i magen och ont i hjärtat då det känns som om det är jätte långt till Johan. Men jag ska inte klaga, nu är det ju bara 4 dagar kvar tills jag är tillbaka på ön, ska bli jätte kul att återse alla men främst Johan. Har saknat han så oerhört, gör bara ont i kroppen vid tanken på honom och hur länge jag inte fått se honom. Men det är en jätte stor tröst när vi ringer varandra. Då blir man alldeles glad i kroppen igen och står ut med väntan. Ska bli underbart att återse honom :D bara några dagar till sen så, snart snart snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0