Om tårar vore guld

Om tårar vore guld

Så skulle jag vara rik nu

Då skulle jag köpa mig vingar

Och flyga till dig

Om tårar vore guld

Så skulle jag ha flera ton nu

Då skulle jag köpa ett flygplan som bara flög hem till din lägenhet

Om tårar vore guld

Så skulle jag kunna köpa hela landet nu

Då skulle jag bygga en bro som gick hela vägen hem till dig

Om tårar vore guld

Så skulle jag vara rik nu

Men så fort jag kom till dig

Så skulle jag med ens bli fattig

För då skulle jag aldrig mer fälla en tår







Nu är inte mina tårar av guld utan blott av vatten

Men även om dom vore av guld

Så skulle jag aldrig bli rik

För jag är alltid fattig

Så länge du inte är vid min sida

Då det är du som gör mitt liv rikt





Av: Elna en tisdagskväll, saknar Johan jätte mycket, den är till dig bara så du vet och till alla andra som vet hur det känns att ha ett hålrum i hjärtat en tisdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0