Snart tillbaka

Snart så är man tillbaka på ön, förstår inte hur det kan vara så att jag längtar som tusan tillbaka nu. Eller det där var lite dumt skrivet av mig, för jag vet ju visst det varför jag längtar tillbaka så mycket. Det är ju för att Johan är där :D

men det är nog även för att ja det nu är mitt sista år med klassen och så, känns väldigt sorgligt om man aldrig mer få se dom. Kommer sakna alla så sjukt mycket. MEn det är ju inte så enkelt heller för man känner ju så många på skolan så ja det är ju inte bara klasskamrater man kommer sakna utan även alla andra.

Men just nu saknar jag ju Johan mest. Någon hade skrivit att dom ville se en bild på honom här, eftersom så gott som alla inlägg nu på sistone har en anknyttning till honom, handlar om honom eller på någon konstig vänster tar upp honom. Nå jag har tyvärr ingen bra bild, denne någon som frågade, och jag vågar inte lägga upp utan att ha hans medgivande. Så jag ska fråga han. Går det inte så finns det ett bra foto på honom på facebook om man går in på min profil helt enkelt.

Har saknat han nu konstant i över 2 veckor så det känns så overkligt att jag ska få se honom imorn, det känns som om jag inte vågar tro på det för det har gjort så ont så länge att det känns konstigt att tänka att nu ska det inte göra ont längre för nu kommer det onda ta slut. Får hoppas att allt går väl och att vi får medvind så resan går bra :) Längtar så :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du fortfarande inte tillbaka?

2009-01-11 @ 21:00:25
Postat av: Anonym

Hej va kul o hitta din blogg :) Allt bra me ddig??

2009-01-12 @ 18:51:17
URL: http://hannasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0