TILLBAKA!!

Japp nu är man på ön, med en halvt fungerande dator, Det vill säga att den nu går att starta och att alla mina filer finns på den MEN att jag inte har office, så jag kan inte titta på mina filer, och att jag inte har mediaplayer så jag kan inte lyssna på mina filer. Däremot så har jag faktiskt internet äntligen så jag nu kan vara online på nätterna. Nåja det är väl bättre än ingenting det.

Anledningen till att jag inte skrivit i min blogg på ett tag är 1: att jag haft så sjukt mycket att göra i skolan, matten har satt igång för fullt direkt och vi har tenta på det imorn. bläääää :P

Anledning 2: är att jag varje ledig minut jag haft varit med JOhan för att kompensera för förlorad tid under jullovet och för att försöka ta igen lite av den tid vi kommer missa när jag åker på praktik.

för ja nu ska man då på praktik i fem veckor, ser väl fram emot det igentligen men jag kommer sakna alla här på ön så fruktansvärt mycket över den tiden, Johan framförallt, och det kommer kännas så otroligt långt. men jag kommer tillbaka. I WILL BE BACK"!!!! snarare än ni tror hihi ;)



SYNS SNART ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Tips

testa ladda ner gratis: openoffice.org

2009-01-15 @ 16:31:26
Postat av: hannahanna

hej du! var blidde praktiken?

2009-01-15 @ 19:00:43
URL: http://hannasandstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

tja! tycker de ska bli super att ha dej nere i skåne ett tag igen iallafall! tycker gott att gotlänningarna kan dela med sej av dej lite ;) tihi

hoppas man får se dej nån dag! :D

pussss

2009-01-18 @ 18:33:08
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0