Attack från barnfamiljer och syskon är bra

Ja jag trodde ju inte att jobbet idag skulle bli så krävande, en väldigt grå dag och regnig så lilla jag tänkte att idag kommer väl inte så mycket besökare. Mycke riktigt, fram till klockan 15 hade jag bara 10 besökare, lugnt tänkte jag. Hinner nog inte mer än tänka det förrän barnfamlijerna från vete gudarna var kommer anstormandes!! alla hade minst fem ungar med sig och alla skrek och sprang rundor här, ett tag trodde jag att jag var dagisfröken och inte museevärd. Men inget ont som inte har något gott med sig, dom höjde upp statistiken till över 50 pers här idag och köpte saker av mig så helt illa var det ju inte, tack så mycket. OCh ja jag konstaterade nu i helgen att syskon är faktiskt bra att ha. Trotts att jag och min bror ofta bråkar om små saker och hans favorit sak är att reta gallfeber på mig är han också en av dom änglar som ser över mig. Pratade en del med han igår, det gör vi inte så ofta, och han sa en massa sporrande ord och saker som jag borde göra. Sa att det var inte konstigt att jag varit ledsen över Johan eftersom det var min första pojkvän men han var en skit så nu skulle jag inte vara ledsen längre. Sa att det finns många fler bättre där ute och att Johan inte var en player utan en idiot, vet att han igentligen skyllde lite på mig som varit dum nog att bli ihop med honom men det kan jag ta i framtiden, just nu njuter jag bara av att min bror stöttar mig. Sa även bra tips på hur man kan hämnas och vad killar tar illa vid sig med. Skulle aldrig velat ha en syster, en bror är så mycket bättre :) förrutom när han vinner över mig i brottning då förståss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

systrar är bra dom oxå :)

men jag har ju två så hade gärna testat en bror oxå, dom verkar kunna vara användbara ;)

2009-08-08 @ 16:39:51
URL: http://20mars.blogspot.com
Postat av: SOFIA

Fin blogg! titta gärna in min och säg vad du tycker :D

2009-08-08 @ 17:27:10
URL: http://elodia.blogg.se/
Postat av: BREEZY

hej!

Vi testar skönhetsprodukter, tipsar om massa shopping & kommer även ha tävlingar.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



puss / alicia & tessie

2009-08-08 @ 17:35:04
URL: http://breezy.se
Postat av: Evelina

svara gärna på dagens fråga :)

ha en bra dag.

2009-08-08 @ 17:41:36
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0