En liten naiv och glad flicka

Skrev ju i ett inlägg för inte så länge sedan att jag ville hitta henne. Uppenbarligen hittade flickan mig. När jag tänker på henne var det alltid att innan kunde jag le automatiskt bara så där utan ja någon annan anledning än till att fåglarna sjöng eller att solen sken. Trodde ju i ett tidigare inlägg att jag inte skulle hitta henne som alltid log och så men uppenbarligen hittade hon mig för påväg till jobbet idag så gick jag och lyssnade på musik och halvvägs dit stannade jag upp och tittade i ett fönster och såg att jag log så mycket som det bara gick bara så där. Hon har visst hittat mig igen, den lilla naiva flickan som alltid tror på allt alla säger och som alltid alltid ler. Nåja, ska kanske inte försöka vara för naiv, man lär ju sig med åren så som Mirea sa att man tar lärdom och blir klokare, Men det det där leendet, det tänker jag allt behålla och nåde den som tar det ifrån mig igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0